Síkságról a hegyre

Mozdulj meg! - ha kell egy kis motiváció...

2018. március 04. 20:39 - Laczkó Ági

Ha megvan a kellő motiváció, akkor mindent elérhetünk! Akár sportban, akár az élet más területein. Lehet ez egy újévi fogadalom, egy kitűzött verseny, fölös kilók leadása, új szerelem, vagy bármilyen cél, amit szeretnénk elérni. Ha még nincs meg, akkor csak a megszokások mozgatnak. Ez nem elég hosszútávon. Keress egy személyt, vagy egy helyet, vagy időpontot vagy akár egy eseményt, ami kirobbant, ami motivál! Hidd el, ha megtalálod és minden tőled telhetőt megteszel, még számodra is hihetetlen eredményeket fogsz elérni. És itt teljes mértékben érvényes lesz a "merj nagyot álmodni" kifejezés! Minden lehetséges, csak el kell hinned! 

fb_img_1520190364420.jpg

Az „újrakezdés”-ben nekem egy verseny segített, elhatároztam, hogy megcsinálok egy 7 km hosszú akadályversenyt úgy, hogy akkor már 2 éve semmit nem sportoltam. Volt rá pár hónapom, és számomra ez óriási kihívást jelentett. El kezdtem rá készülni, edzeni annak ellenére, hogy mások túlzásnak vélték. Tudod, mikor benned van a „csakazértis” érzés! Hittem, hogy meg tudom és meg is fogom csinálni, így sikerült is! Felkészülés közben már ott motoszkált a fejemben, hogy esetleg egy hosszabb távra is benevezhetnék… Ez később tovább erősödött bennem, tovább tolt, nem hagyott leállni. Szép lassan visszahoztam az életembe az aktív sportolást. Ugyanakkor nem csak maga a sportesemény, hanem az időközben megismert akkori kapcsolatomnak is köszönhetem a fejlődésem. Egy hihetetlen energiát sugárzó, gyors, sportos, eltökélt versenyző mellett nem igazán lehetsz puhány… Ő aztán igazi motiváció volt számomra! A tőle kapott dicséret után: „látszik, hogy mostanában többet edzel, jól áll!” még többet edzettem! Talán bizonyítani akartam neki? Lehet… De a javamra vált! Akkoriban 5-7 km-t futottam átlagosan egy edzésen, és már túl voltam életem első félmaratonján. Vele néztem ki évekkel ezelőtt egy versenyt, ami akkor olyan elérhetetlennek tűnt.. Olyan álomnak, mint amit gyermekként képzelsz, és ami álom is marad. Azt mondta: legyen ez a cél! Tudta nagyon jól, hogy amit eltervezek azt véghez is viszem bármi áron, legyen szó bármiről!

2018-03-04_20_27_27.jpg

Így felkerült jóóóóó magas polcra, mégis elérendő célnak az UTMB egyik versenye: a CCC. Ez a Mont Blanc körül egy 100 km hosszú verseny 6100 m szintemelkedéssel. 
Elég meredek álom volt, hiszen akkoriban átlagosan 7 km-t futottam laza tempóban. De ő hitt bennem és így én is elhittem, hogy sikerülhet. Azóta mások is hozzájárultak a fejlődésemhez: edzések, személyek, versenyek, utazások, beszélgetések munkahelyi előrelépések alkotják azt a létrát, aminek a segítségével egyre fentebb érek!

Jelentem: megérte a kitartó munka, a sok futás, edzés, idő, pénz, idén indulok augusztus végén a CCC-n.

Gondolkozz nagyban! Rövid távú céljaid mellett legyen egy távoli, szinte elérhetetlennek tűnő álom is! Hidd el, minden lehetséges és mindent elérhetsz ha igazán akarod és megteszel minden tőled telhetőt! Ha találsz mellé valakit, aki megmozdít, bízik benned (legyen az barát, egy példakép vagy egy kapcsolat), könnyebben eléred ezeket a célokat!

Fuss! Mozogj! Élj!

wp_20180204_12_43_48_pro.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://siksagrolahegyre.blog.hu/api/trackback/id/tr9513715342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása